Kina er ikke for alle. Men hvordan finder man så ud af, om ens produkter ville kunne begå sig på det kinesiske marked? Midtnet Kina-programmet under Region Midtjylland har fået udarbejdet en guide med brugbare tips til fødevarevirksomheder, der ønsker at sælge i Kina.
Denne markedsundersøgelse omfatter tre fokusområder: De kreative erhverv, IKT og turisme. Det er på mange måder meget forskellige forretningsområder. Denne undersøgelse samler de indsigter og råd, som er gældende på tværs af disse områder og deler konkrete indsigter i forhold til hvert enkelt område.
Denne guide har til formål at give en forståelse af den nuværende situation inden for cleantech-sektoren i Kina. Hvordan er situationen for danske cleantech-løsninger? Hvilke brancher har gode muligheder i Kina? Hvilke cleantech-løsninger efterspørges i Kina?
This guide is specifically tailored and targeted towards the needs and considerations of Danish SMEs that are either considering making the leap to enter the China market or to those that already have a presence in China. More precisely, the content of this report is tailored in relevance to the robotics industry, the wind energy industry and the food manufacturing equipment industry.